רפואה אסתטית לנשים

טיפולים אסתטיים בשיטת פיוז’ן אסתטיקה רפואית

מרכז Beauteeth עושה שימוש משלבת טכנולוגיות חדשניות המתקדמות והבטוחות בעולם.

Previous
הבא

הטיפולים האפקטיבים ביותר לאנטי-אייג'ינג והצערת העור

באמצעות מגוון טכנולוגיות חדשניות לבחירתך: לייזר, גלי רדיו RF ופלסמוליפטינג.

טיפולי אנטי-אייג'ינג באמצעות טכנולוגית לייזר ו- RF (גלי רדיו) לתוצאות מושלמות, מכשירים להרמה ומיצוק של עור הפנים והצוואר המהווים פריצת דרך ברפואה אסתטית וטכנולוגיית פלסמוליפטינג להצערת העור.

 

Ultraformer הרמת פנים, מיצוק וחיטוב ללא ניתוח –

באמצעות טכנולוגית HIFU, אולטראסאונד ממוקד בעוצמה גבוהה בשילוב של הזרקות חומצה היאלורונית.

היתרונות של טכנולוגיית Ultraformer:

 

Previous
הבא

כלל טכנולוגיות והמכשירים בעלי אישור של ה- CE האירופאי ואישור משרד הבריאות הישראלי.

מתיחת פנים על-ידי חוטים רפואיים

באמצעות טכולוגיות מהדור החדש לשיפור קו הלסת, הסנטר, הצוואר ושמירה על פרופורציה מאוזנת. מתיחת פנים ע”י חוטים בשנים האחרונות התפתחה שיטה להרמת הפנים בחוטים נספגים אשר עוברים פירוק הדרגתי עד להעלמותם. החוטים מהדור החדש מעוררים תגובה ליצירת קולגן אשר משפר את הגמישות והלחות של העור ומפחית את הקמטים. הטיפול בחוטים מאפשר להדגיש את קו הלסת התחתונה להדגיש את עצמות הלחיים, הסנטר והמצח באופן מעודן. לעיתים משלבים הרמת פנים בחוטים עם חומרי מילוי לתוצאה יציבה לטווך ארוך. את הטיפול מבצעת רופאה מומחית לאסטתיקה.

Previous
הבא

הטיפול המוביל בעולם לשיקום השיער לנשים וגברים

PRF פלסמוליפטינג לשיער

שיטת טיפול 100% טבעית מוכחת מחקרית לעידוד צמיחת השיער. רפואה רגנרטיבית מתקדמת לטיפול בדילול שיער ונשירה. פלזמה עשירה בטסיות דם הנלקח מדגימת דם מהמטופל אשר מסייעות בהגברת ייצור הקולגן, חידוש הרקמות ושיפור צמיחת השיער בדם האנושי גם תאי דם לבנים העוזרים להתחדשות רקמת הקרקפת הטיפול בתאי גזע מאפשר תיקון ומילוי רקמות בוגרות מסייע בהתחדשותן ומאפשר התחדשות של צמיחת השיער.